Sessiz Harf
http://sessizharf.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 İleri>>
Cevapla
raziel034

Beyler ben şu anda dersteyim =) biletleme dersindeyim..İnternete girip siteye takılamıyorum kusuruma bakmayın..Ama yarından itibaren adsl bağlanmış olucak eve o zaman bol bol görüşürüz..Ne yaptığıma gelince hergün temizlik yapıyoruz bu işi bir türlü anlayamadım ya...Hergünde temizlik yapılmaz ki baba =) Onun dışında dersler..ve üniversite hayatı işte...yüzdeye vurursak dersler biraz alt sıralarda kalıyor..playstation’dır..batakdır =))  (neden bu kadar tatlı olduğum konusuna gelincede onu annemle babama sormak lazım :P teşekkürler bu arada )  heee bide unutmadan sanki müzik grubu sitesi değilde futbol sitesi gibi olmuş abi..amma futbol konuşmuşsunuz yaw =) öpüyorum herkesleri ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 4 Ekim 2007 5:55 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
epoqemeister

bir yerlere gelmeyi elbette istiyoruz umarım bu da olacaktır sadece dogru yerde ve zamanda yer almamız dogru işleri yapıp birazcıkta sansla bu iş olabilir.... dedigin gibi olanlardan eksigimiz var ama her gecen gun kendimizi gelistirmekle ugrasıyoruz...ileride guzel işler basaracagız...

bol müzikle  kalın....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 3 Ekim 2007 8:46 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
anima2

teşekürler emre abi iisniz ve bir yerlere gelmenizi isterimm kimler gelmişte sizler gelmeyesiniz dimiiiiiiii:) bnce
Bu mesajın yazıldığı tarih : 2 Ekim 2007 11:14 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
epoqemeister

neyse ermancım saglık olsun....konserler icinde hayırlı haberlerini bekliyoruz...gorusmek uzere....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Ekim 2007 9:57 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Raendomar

Arkadaşlar bir süredir Isparta’da olduğum için nete giremiyodum arkamdan BEŞİKTAŞ’lı olduğumdan dolayı çok fazla çene dökülmüş ama sorun değil Isparta’dayken SH için önemli şeyler yaptığımı düşünüyorum yakında bi kaç şehir dışı konseri olabilir bunu da burdan duyurayım ha maç muhabbetine gelince Ertuğrul hocamın da dediği gibi ’ Aut olan bi korner ve haksız yere verilen bi penaltı olduğunu düşünüyoruz ancak bunların arkasına sığınıpta yaptığımız hataları göz ardı edicek değiliz’ düşünmekteyim daha ligin başındayız umarım güzel günler bizi bekler rekabete kapılıp düşman kesilmeye de gerek yok fazlaca futbol muhabbeti yaptığım için de özür diliyorum ama şunu da burdan belirteyim SH’yi önümüzde ki günlerde güzel şeyler bekler hımm bi de unutmadan KARTALLAR YÜKSEK UÇAR!!!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Eylül 2007 10:22 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
serserix

Abi bir yere kayboldugum yok beaa bilgisayar bakımda... Ne biçin virüsmüş anlamadım yaww:):):)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Eylül 2007 6:12 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
epoqemeister

benhurcum bende isteydim simdi burdan cıkıp motoruma atlayıp bi migros 5m yapacagım işlerim var onları halledecegim sanada kolay gelsin canımcım şeker sey seni :D:D:D hadi gorusmek uzere
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Eylül 2007 11:37 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
benhurokten

Haklısın valla babacan. Yalnız Bach’ta bulduğum yaşama sevincini Beethoven’da bulamıyorum. =) Bence Erman Hocam golle ilgili yorum yapıcam diye yine abuk subuk şeylere dalar. Aman diyim ben size. Hiç konuşmasın o bu aralar. =) Ama Nonda... Hayat onda... =) Hadi ben kaçtım. Vakit ders çalışma vaktidir. Seneye yaza hukukçu olucaz inşallah. (Tüm takipçilerin amin dediğini duyar gibiyim.) =) Emre’nin değimiyle de "Devir bu devir." =) Hastayım o lafa. Hepiniz öpüldünüz tekrar. Kendinize çok iyi bakın. En kısa sürede görüşmek üzere beyler. Hadi bana eyvallah...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Eylül 2007 11:35 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
epoqemeister

abi hülya avşar deme bana yaa:S

yani magazin haberinden cıktı herseye harbiden rezil oldular yahu olmaz ki....abi müzik adına sanat adına program yok varsada gecenin bi vakitine koyuyorlar...neyse

ermann hocam bu konuda ne dedi acaba..hani gol iptal olurmu şampiyonluk gider mi?
Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Eylül 2007 11:28 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
benhurokten

Sağol babacan gelsinde tadını çıkarırız hep beraber. Arka koltuk senin. =) Öne de Sencan’ı oturtucam yoksa dönüp kimse bakmaz. =) Erman ses versin TFF’ye bizim 2. golü iptal etsinler diye başvuralım. Ondan kıymetlimi ya ? Nede olsa şampiyon değişmez. İkinci kim ? :P Bu sanat camiasıda böyle bişey demek ki. İnsan ister istemez Hülya Avşar polemiklerine falan giriyo. =) Ahmet Öğretmenim, Ahmet Öğretmenim polemik ne demek ? =) Öğretmenim Emre saçımı çekiyo. =) Mahsun, İbo, İzzet, Alişan... Benimlen polemiğe girmeyin. =) Kime sataşalım başka ? =)

(benhurokten tarafından 30 Eylül 2007 11:28 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

(benhurokten tarafından 30 Eylül 2007 11:36 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Eylül 2007 11:24 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 İleri>>